Google Google Page kenyalangsenja.blogspot.com

Tuesday, November 24, 2009

Aku,dia dan keje



Semalam pada petang lepas masuk waktu marghib 23.11.09 isteri ketuaku menelefon memberitahu bahawa di kemalangan di rumah.Terus ke emergency..Kemalangan kecik jer.....Jari terpotong tak le putus,oleh gergaji semasa membuat keje dirumahnya semalam.Tak tahu pulak gergaji yang macamana..tulah kata org tua2 jgn bekerja sewaktu azan masuk
apa dah jadi....
Aku bukannya nak luahkan...dia ni selalu jer berbohong dgn aku..ngan sorang lagi rakan sekerja aku...ade saje masalahnya pasal kejenyer...dah tu pulak dia ni ketua seksyen kita org..org kat atas x boleh buat apa2...biarkan...dengan labunya..hehehehhe...
Bila tiba buat prestasi keje hujung tahun start ler nak bodek bos...hujung tahun le ni...buat ni lah,buat tu lah..bos kata ni tak boleh, ni tak boleh..hai macam2 lah cara di ni nak tingkat prestasi keje di...walhal aku semua buat keje tu...
Kalau keje yg bos x nampak di buat tau aje...aku dan kwn aku sorang tu lah selalu kami berdua tolong menolong..

oklah...tu aje buat kali ini..biasanya aku tulis kat diary..first time berblog ni..sesape tolong update begi cantik blog aku k..bye..bye

No comments:

Post a Comment